Thursday, January 12, 2012

::Homesick

Assalamualaikum w.b.t

Camera model: CANON PowerShot A3000 IS; 
F-stop: f/2.7; Exposure: 1/125 sec; ISO: 100, Focal: 6mm
Editing: Adobe Photoshop CS5; Date Taken: Dec 8, 2010 (18:45)

Sebelum2 nih aku dah bese tak balik berbulan2, tapi kali nih tak tau la, baru 2 bulan tak balik dah rase rindu gile kat family, rindu kat mak aku...ceeewah, manje betol...haha. Bukan ape, banyak sangat masalah sem nih, macam2 dugaan jadikan diri ni nampak betape lemahnye diri nih.

Truly need a rest for awhile

Dah lame sangat aku kuat hadapi hari2 mendatang, tak salah untuk jadi lemah sekejap. Amek mase untuk rehat. Pengalaman aku tahun lepas bagi aku sedar betape sakitnye jatuh dalam kehidupan, lebih sakit daripade jatuh moto yang bese aku alami. Btw, setakat nih aku dah eksiden moto 8 kali, 2 kali cedere parah, sekali masuk hospital wad ICU...hehe.

Yang penting sakit jatuh dalam kehidupan nih lain perasaan die, sbb bukan sakit kat lua, tapi kat dalam. Sakit kat lua takde mende sangat, boleh diubat, tapi sakit kat dalam, fuhhhh, makan mase wo mau sembuh. Tu pasal la kene amek mase, aku kene rehat kejap, kene pastikan moral aku betol2 ready untuk semester depan (currently moral dah back to normal).

Papepon aku still ade satu paper final lagi, pastu baru la mikir nak balik kampung. Cuti tak lame pon, tak sampai sebulan. Tapi dalam mase tak sampai sebulan nih la ku boleh hang out dengan kawan2 aku, boleh have a good time together dengan family aku, boleh temankan mak aku yang sorang2 kat rumah. So, it is pretty good right??

Biasenye aku tengok gambo2 kampung aku nak bagi kurang rase rindu kat kampung. Sbb gambo2 yang aku amek tuh le wat aku rase aku ade kat kampung!! Professional betol aku dalam amek2 gambo nih...hehe

So, study dulu, lepas final buleh balik...

ps: Each person will say this, "My hometown is the best", so do I... ^_^

No comments:

Post a Comment