Sunday, April 15, 2012

::Not Because I Want To, But I Have To


Assalamualaikum w.b.t.

Surat tawaran untuk sambung master dari Fakulti Mekanikal, Universiti Teknologi Malaysia (UTM).

Tengah hari tadi, dengan keadaan cuace yang hujan lebat, ribut melande bumi UTM neh sambil kilat sambar menyambar, abang ipar aku mesej aku melaui FB dengan satu perkhabaran, aku dapat tawaran untuk sambung master dalam program kejuruteraan kat UTM. Aduh... Rugi betol. Kalo keadaan aku tak macam neh, situasi aku tak kritikal macam neh, mesti aku terime tawaran tuh, pastu sambung belajo kat sini sementare mode aku nak belajo tengah ade lagi. Tapi ape kan daye, telah termaktup mase depa diri ku, aku kene gak follow. Not because I want to, but I have to... Sabo jela. Papepon, Alhamdulillah sebab aku dapat tawaran tuh, membuktikan diri ini agak dihargai dan bernilai bagi sesetengah pihak... hehe... ^_^

No comments:

Post a Comment