Wednesday, May 2, 2012

::Glamorous Night of FKM


Assalamualaikum w.b.t.


Seda tak seda dah 4 tahun aku belajo kat UTM skudai neh. Macam2 bende adah jadi kat aku, macam2 pengalaman yang aku dah dapat, macam2 ilmu dah aku sedut, macam2 orang dah aku jumpe, macam2 perkare dah aku lalui, dah macam2 situasi aku hadapi. 4 tahun yang sangat2 mematangkan aku, membuka minda aku. Pilihan aku untuk sambung belajo kat UTM, pastu amek pulak kos marin neh, tak salah, keputusan aku memang betol. Ini mase depan aku walopon ape yang dah jadi buat perjalanan aku sedikit jauh dan mencabar berbanding orang lain. Tapi takpe, aku bukan keseorangan, aku ade kawan2 aku yang same2 berjuang dengan aku, aku ade target dan impian sendiri, aku ade matlamat dan tujuan yang ingin dicapai.

4 tahun bersame dengan korang sume, satu pengalaman yang sangat2 mengembirakan bagi aku. Aku bahgie dengan korang, sebab kite share macam2. Dari korang sume aku kenal diri sendiri, dari korang sume aku dapat jumpe jalan hidup aku sendiri. Terime kasih banyak2 kawan, korang bukan sekadar kawan, tapi korang adelah SAHABAT aku. Sampai mase nanti kite akan terpisah, membawe haluan amsing2, tapi sejarah takkan bole di ubah, sejarah dah menyatekan, kite pernah bersame 4 tahun di UTM menuntut ilmu. Jangan bersedih sebab kite sedikit lewat berbanding rakan2 yang lain, tapi berbangge sebab kite sebenarnye berade di tahap yang lebih tinggi daripade dorang sume. Marines!!!! We're friends forever!!.. ^^


ps: credit to che ku for pictures...it's nice dude... hehe... ^^

1 comment: