Saturday, December 10, 2011

::Jiwang Lalu: Cinta Terakhir

Salam,

Aku tak tahu nak tulis ape untuk entry kali nih, sembang pasal jiwe dan perasaan nanti ramai pulak muntah2 darah...haha. Tapi dalam 2 3 bulan nih aku selalu layan lagu 'Cinta Terakhir' yang dinyanyikan oleh Aiman.

Sape Aiman?

Ntah, aku pon tak kenal, aku tau lagu die je, kebetulan jumpe.

Apesal tibe2 layan lagu jiwang? Gile?

Haha,..adela kisah disebalik,nye. Tapi malas nak cerite, nanti ramai pulak nak bunuh diri, muntah2 darah, cirit-birit dan xkurang jugak yang xbole tido malam kalau aku cerite nanti.

Papepon layan lirik lagu nih~~

Aiman - Cinta Terakhir

kau cinta pertamaku
kau cinta terakhirku
tiada apa yang bisa ku nafikan kasih kita


kau AYU dimataku

satu antara seribu
tiada antara di dunia


mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir


kau AYU dimataku
satu antara seribu
tiada antara di dunia


mungkinkan terputus di tengah jalan
mungkinkan terlerai tanpa ikatan
usah ragu dengan takdir


mungkin kitakan berbeza haluan
berakhirnya cerita percintaan
segalanya ketentuan tuhan

segalanya ketentuan tuhan....





ps: aku dah bule plucking guitar untuk lagu nih....hehe

No comments:

Post a Comment