Saturday, February 25, 2012

::Aku Tanpa CintaMu

Assalamualaikum w.b.t.



Petang2 macam neh, ari sabtu pulak tuh, memang teraselah kobosanannye yang memuncak. Ape aktiviti aku? Haha. Selain dari pade duk tengok cerite hindustan, Sangam (minggu neh), aku duk layan balaja maen guitar untuk lagu Miwarna. Satu lafu yang penuh dengan nasihat. Ade due perspektif la. Kalu yang duk denga lagu neh adelah orang yg berpasang2, die akn nampak lagu neh lagu jiwang, tapi sebenarnye ganti name "Mu" dalam lagu neh adelah menunjukkan kepade Tuhan Yang Maha esa. Siapa aku tanpa cinta-Mu, wahai Tuhan Yang Maha Agung. So, untuk post neh korang layan lirik lagu dan video die skali. Lirik neh sku skalikan dengan guitar code die, so, yang tau pasal code neh, fell free to play it. ^_^
Miwarna – Aku Tanpa CintaMu

E Am Dm
Telah ku mungkiri janjiku lagi

C#m Dm
Walau seribu kali

E Am
Ku ulang sendiri

E Am
Aku takkan tempuh lagi

E Am Dm
Apakah kau terima cintaku lagi

C#m Dm
Setelah ku berpaling

E Am
Dari pandanganMu

E Am
Yang kabur kerna jahilnya aku

Dm G C
Mengapa cintaMu tak pernah hadir

F Dm
Subur dalam jiwaku

E Am
Agarku tetap bahagia

Dm G C
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana

F Dm
Aku tanpa cintaMu

E
Bagai layang-layang terputus talinya

E Am Dm
Telah ku mungkiri janjiku lagi

C#m Dm
Walau seribu kali

E Am
Ku ulang sendiri

E Am
Aku takkan tempuh lagi

E Am Dm
Apakah kau terima cintaku lagi

C#m Dm
Setelah ku berpaling

E Am
Dari pandanganMu

E Am
Yang kabur kerna jahilnya aku

Dm Am
Masihkah ada sekelumit belas

E
Mengemis kasihMu Tuhan

Am
Untukku berpaut dan bersandar

Dm G C
Aku di sini kan tetap terus mencuba

F Dm
Untuk beroleh cintaMu

E
Walau ranjaunya menusuk pedih

ps: Aku pon still armature dalam bab maen2 guitar neh... maen untuk suke2... blaja la nak hilangkan boring... hehe.. guitar aku, "Santa Cruz"...

No comments:

Post a Comment