Sunday, February 12, 2012

::Balik Balik dan Balik


Assalamualaikum w.b.t.

Camera model: CANON PowerShot A3000 IS; 
F-stop: f/8; Exposure: 1/1250 sec; ISO: 125, Focal: 6mm
Editing: Adobe Photoshop CS5; Date Taken: May 24, 2011 (07:41)

Lame takde post pape jadah pon kat blog sendiri sebab aku tengah menikmati cuti semester aku yang tak berape panjang neh kat kampung halaman. Nape layan sangat cuti kali neh??? Sebab nih last cuti aku yang panjang. Lepas neh jangan harap la ade cuti panjang gini. Abes blaja keje, confirm paling panjang cuti pon seminggu, nak cuti lame tuggu kene pecat la...haha

Btw, dah hampir sebulan aku kat kampung, dah kene standby untuk balik menuntut ilmu kat universiti kesayangan, UTM...hehe. banyak keje tunggu aku kat u sane, mau start awal, bagi kepale start tak mengejut, boleh hang woo. Just to be slow and steady.

Sok pagi aku da nak bertolak (naek bas la kawan, mane ade duit nak pakai krete bagai), so selamat tiggal kampung sungai sireh, moge kite bertemu lagi bulan 3 nanti (wedding abang n kakak aku)

ps: ade lagu balik kampung je, takde lagu balik unibesiti ke beb????

No comments:

Post a Comment